Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 02:02 - "ЩЕ ПОДЧИНИМ ЗАПАДА през утробите на нашите жени, които ще раждат докато могат!"
Автор: pravoisvoboda Категория: Политика   
Прочетен: 2866 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 15.09.2016 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

.



.



.

ТОВА Е ХИДЖРА, ТОВА Е КОНКИСТА, ЯСНО!!!



Изповед на обикновен мирянин,

по повод продължаващото
зомбиране по всички купени медии:


"Мили мои, аз не съм мюсюлманин,

нито идиот
и никой няма
да ме притисне с глупостите
или неистините,
които бълва.

                        Това, което се случва е регулярна инвазия,
                                           
                                        наричана в исляма Х И Д Ж Р А ,

или завземане на земи от врага
чрез заселване,
най-често мирно,
без война.


Аз се страхувам от това повече
отколкото мнозинството от вас,
защото знам как най-вероятно ще свърши това.

Нека никой не ми говори, че десетки хиляди
 
млади мъже,
годни да служат в армията,
идват тук от страх от войната.

Нека никой не ми говори, че хора,
възпитани в на Изток и в Азия
ще се приспособят към нашите,
да, към нашите евроценности.

Аз съм европеец,
религията е моя личен път за поклонение
пред Бога,
а не начин на живот
или политическа доктрина.

На първо място аз съм човек,
а всички „изми“ оставям у дома си...

Страхувам се от тях,
защото те ще ни натрапят за няколко години
своя средновековен,
феодален
и антидемократичен ред,
а тези,
които не се приспособят
ще бъдат преследвани
и убивани.

Математиката не лъже:

всеки от самотните сирийци има някъде
оставено семейство,
което
използвайки правото на ЕС,
ще доведе тук, рано или късно,
така броя на имигрантите трябва
още сега да се умножи
по 3,4, 5,

раждаемостта в мюсюлманските семейства
от тези региони
е от 3 деца нагоре,
така че ако сега имаме милион мюсюлмански
семейства в Европа
то след 20 г. те ще станат 3,4,5 пъти повече,
смятайки най-оптимистично.

И още нещо, което „боде очите“:
тези бежанци твърдят,
че за прехода до Европа трябва да плащат
по няколко хиляди долара -
откъде толкова пари в тази маса хора,
уж бедни,
загубили всичко?

Нямам
никакви съмнения,
че това
е планирана
гигантска колонизация
на Европа
$отвън".....................................................



ЗАГЛАВИЕТО Е ЦИТАТ ОТ ИЗКАЗВАНЕ ОТПРЕДИ 50 ГОДИНИ
ОТ ТОГАВАШНИЯ ЛИДЕР НА АЛЖИР
ХУАРИ БУМЕДИЕН....Е, ПОЗНА!
.............




Гласувай:
12


Вълнообразно


1. nomer1edno - Страхувам се от тях, защото те ще ни ...
28.09.2015 16:13
Страхувам се от тях,




защото те ще ни натрапят за няколко години
своя средновековен,
феодален
и антидемократичен ред,
а тези,
които не се приспособят
ще бъдат преследвани
и убивани.
цитирай
2. pravoisvoboda - Така е, но
28.09.2015 16:16
nomer1edno написа:
Страхувам се от тях,




защото те ще ни натрапят за няколко години
своя средновековен,
феодален
и антидемократичен ред,
а тези,
които не се приспособят
ще бъдат преследвани
и убивани.


слепците още са много и не сещат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pravoisvoboda
Категория: Регионални
Прочетен: 348679
Постинги: 105
Коментари: 389
Гласове: 5241
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930